CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 12, 2008

-*aBoUt MaRiNa*-

About Marina...


Marina ialah seorang perempuan yang berada dalam garis putih di atas..




Marina merupakan sahabat ku..
hehehe:D
Marina dalam bahasa latin bererti Laut...

Marina merupakan seorang yang :

*Penyayang..
>>main hentam jer..<<

*Pendiam..

>>uih!!pendiam tu kalau korang tak rapat ngan dier..kalau rapat, kalah mak joyah!!<<

*Baik hati..

>>Marina baik!!Sebab tu kita sayang dier!!<<

*Bakal chef terkemuka di dunia..

>>Kalau marina masak...sedap giler..sehingga menjilat jari!!<<

*Selalu dapat nasi goreng lain daripada yang lain..

>>Semua jealous..hehe:D<<

*Kawan yang setia..

>>Marina setia pada yang.... tak terkira..hehe:D<<

Last sekali..

*Marina kawanku dan jiranku yang the best!!

>>Walaupun kita tinggal berdekatan..kita rindu sangat kat Marina<<


Marina...
Kaulah kawanku!!

Friendship is something to hold on to
But for me that's not the case
Cause I don't feel I need to keep
Something that can't be erased

I am sure of what I have
Cause with you I have no doubt
For what we've built, can't ever fail
It's what I care about

I find it hard to describe
This thing that we share
Especially when there's nothing else
That ever could compare

Others always know
That together we will be
For there can never be another
"Mother and a Child"

Those two words, known all over
Might as well be one
Cause without a Mother, there is no Child
I'm sorry, it just can't be done

For you're the "U", and I'm the "S"
And forever that will be
Cause together we make "US", and so
YOU COMPLETE ME!!

0 dRoPpEd By: