About Nurul..

Nurul..
Nurul ialah seorang kawanku..
sahabatku..
Nurul mempunyai sifat-sifat seperti berikut..
> Hyper..
-kalau dia hyper sangat hyper..lebih daripada kanak-kanak HyperActive-
> Happy..
-kita suka giler tgk nurul time dier happy..cute..-
> Sensitive..
-hrm..yang ni kita tak pasti sangat..tapi dari apa yang kita lihat..nurul mempunyai sifat sensitive..tapi yang bukan melampau punya sensitive-
> Tegas..
-Nurul kan jadi ketua tingkatan...kita tgkkan Nurul tegas...scary!!~_~..-
> Penyayang..
-Nurul ni kan penyayang tau..sebab tu kita sayangggg nurul..-
> Panggilan manja iaitu SUSU
-comelkan panggilan SUSU??-
Last sekali..
> Nurul ialah seorang kawanku yang aku SAYANGI..
-sayang giler..dah lama tak jumpa..rasa nak peluk jer nurul...-
NURUL!!
KAULAH SAHABATKU!!
YANG KU SAYANGI!!
Because existence can become severe
in one day,
just sense me and I'll be there.
In the minds eye,
I'm not so far away.
If you hold out your hand,
in the whispers,
I'll become the zephyr.
and besiege you.
If your eye's upon the stars,
in the crystalline darkness,
I'll become the moon.
And the light shall guide you.
If you rest upon the ground,
in the warmth,
I'll become the grass.
And embrace you.
If you turn outside,
in the wetness,
I'll become the rain.
An upon your forehead, kiss you.
If you free the air,
in the light of day,
I'll become the sun.
And smile for you.
Between the miles-
if you need me.
If you need a friend.
Let me be the friend, I want to be.
1 dRoPpEd By:
sayang iza sangat!!!!!!!!!!!
Post a Comment